Працівниками відділу економічного розвитку та інвестицій селищної ради 20 травня 2021 р. проведено роз’яснювальну роботу в нових торгівельних закладах селища щодо детінізації зайнятості населення та надані рекомендації з оформлення та розташування в торгівельній залі «Куточка споживача».
Український покупець при придбанні товарів чи сплати за послуги має право на захист своїх інтересів, закріплений на законодавчому рівні. Зокрема, він має право вимагати вичерпної й актуальної інформації щодо якості й асортименту товарів, а також – відомості про їхнього продавця чи надавача послуг. Тож інформаційний куточок споживача посідає особливе місце в оформлені приміщення крамниць, фірм, що працюють у сфері надання послуг, тощо.
Крім, власне, наявності такого інформаційного стенда, підприємцям варто подбати про те, аби він був розташований на видному місці й відразу привертав увагу споживачів товарів і послуг. Також слід зважати, що всі документи мають бути актуальними. Їхня невідповідність оновленим відомостям і вимогам може стати приводом для штрафу під час перевірки.
При оформленні цього стенду варто бути в курсі останніх законодавчих змін. Так, зверніть увагу, що згідно з постановою Кабінету міністрів України (від 06.03.2019 року № 168) книга скарг і пропозицій уже не є обов’язковим елементом оформлення такого куточка.
Решта документів, які персонал крамниці чи підприємства має надати на вимогу покупців, пов’язані зі спеціалізацією діяльності (торгівля, її різновиди чи надання послуг). А також – зі специфікою товарів (харчові чи побутові, медичні засоби, алкогольні напої тощо). Для спрощення комунікації рекомендується ці документи також розмістити на стенді.