Комунікаційна податкова платформа – оперативний засіб вирішення актуальних питань із податковою службою 

Податкова служба зацікавлена в інформаційних контактах та ефективній взаємодії з бізнес-спільнотою та громадськістю та використовує у цьому напрямку різні формати співпраці та спілкування.

Одним із найрезультативніших механізмів взаємодії між податківцями, інститутами громадянського суспільства та бізнесом є комунікаційна податкова платформа.

Що собою являє собою платформа та як саме вона працює?

Комунікаційна податкова платформа – це дієвий майданчик для оперативного вирішення будь-яких питань платників з податковою службою Миколаївщини.

У Головному управлінні ДПС у Миколаївській області створено окрему електронну скриньку: mk.ikc@tax.gov.ua, на яку можна надіслати запит або звернення, в якому необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення, а також вказати номер телефону або e-mail для зворотного зв’язку – надання відповіді. Звернення оформлюється відповідно до встановлених вимог документування, зокрема в обов’язковому порядку зазначається адресат, дані відправника та інші реквізити. Лист повинен містити підпис особи, яка звертається із запитом, або підпис її уповноваженої особи.

Після отримання листа з адресантом оперативно зв’яжеться комунікатор платформи для визначення формату надання відповіді. 

Якщо Ви – представник громадської, релігійної, благодійної організації, професійної спілки та їх об’єднання, творчої спілки, асоціації, організації роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України, або представник бізнес-спільноти, запрошуємо Вас до діалогу за допомогою комунікаційної податкової платформи.

Більш детально про роботу комунікаційної податкової платформи можна дізнатися у пресслужбі податкової служби Миколаївщини за телефоном (0512) 50-18-09.

Тож долучайтеся до роботи платформи як відкритого майданчика для спілкування з податківцями регіону!